Part of Your World

Sitter här och identifierar mig med Ariel.

Jag har trott ett tag nu att jag slutat lajva att jag är en vanlig person. Att bara jag berättar om min diagnos och att jag har svårigheter så kommer det att gå bra.

Det gör det inte.

Känns som att det bara blir värre när jag försöker förklara saker eller berätta om mig själv eller tankar jag har. Som att det bara gör mig konstigare.

Jag kan sitta mittemot en person som pratar om något för dem helt normalt och tänka ”Vad gör jag här? Borde jag vara som den här personen?”

Det är som att ju mer jag rör mig i normala sammanhang (jobb, kurser, nya vänner) desto större blir klyftan och utanförskapet.

But I can see
I’ll never be
Part of your world

Kommentera

