Inga dagliga uppdateringar här.

Över en månad sedan förra inlägget. Skulle vilja förklara det med att det kan vara så när en har adhd, så full av idéer och tokiga upptåg är en att vissa saker faller bort tills man råkar stöta på dem igen. Men nej. Jag har mest jobbat, surat över vädret som gjorde mig närapå sugen på att avsluta hela den här livs-grejen, och börjat kolla seriöst på Buffy för första gången. Slötittade på det då och då när det gick på tv, men aldrig tillräckligt för att se att det var någon annat än en B-ig 90-talsserie i stil med Xena- Warrior Princess. Nu har jag ett avsnitt kvar på säsong 2 och älskar det.

Det värsta värmen gjorde var förstörde min nattsömn totalt. Har inte somnat före kl 04 på en lång tid nu. Melatonin som funkat jättebra i flera månader har ingen effekt alls. Utan sömn kommer jag alldeles fel i dygnsrytm. Jag sover in på dagen istället för på natten, jag tappar aptiten och får migrän. Unfun.

Den här veckan är jag iallafall tillbaka på jobbet, men trött, otålig, uttråkad och med konstant hemlängtan. Råkade bita sönder ena mungipan, har alltid hållt på sådär i munnen, vet inte varför men det lindrar väl nånting. Synd att det gör ont och är opraktiskt efteråt bara.

Men men! Jag har inte haft så mycket semester i sommar, (ny på jobbet och snäll och ville visa mig tjänstvillig) så jag ska försöka få lite sådan nu i augusti istället. Nu är det ju dessutom bästa vädret på året, fortfarande varmt men ändå fräscht och en aning skön kyla på morgon och kväll. Inget jävla solande! Haha. Kanske blir ledig redan på fredag. Vore bra. Sov med huvudet på skrivbordet en stund idag innan lunch.

Kommentera

