Sirap i ådrorna

Idag går det segt. Blev kränkt imorse när mannen jag bor med föreslog att jag skulle kliva upp. Satt och längtade till fikat och stirrade slött i luften framför mig på jobbet på morgonen. Efter fikat fick jag krafter nog till att maila runt om ett författarbesök, men blev så slut av detta att jag vilade huvudet på skrivbordet en stund. Gick och köpte lunch och läsk och sura nappar för att bli lite uppiggad. Inget resultat än, vad jag kan känna. På såna här dagar skulle jag sannerligen behöva något som satte igång mig, får försöka prata med vårdgivarna om det.

Har lagt till några länkar här i bloggen, iallafall.

Mitt lilla ADD-kit:

image

Kommentera

